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Institut für Verkauf und Marketing, IVM (10)

1. Treiber der Veränderung: eingeschränkte Erreichbarkeit, media-overlapping, Zeit, Nutzenempfinden, u.a. 2. Unterscheidung in inbound- und outbound Kundenkommunikation 3. Prozessdefinition Ist-Zustand (what is?) 4. Überblick und praktische Integr...

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Institut für Verkauf und Marketing, IVM (10)

Einleitung 09:35 – 10:00 „warm up training“ Selbsteinschätzung Selbstbewusstsein, freie Rede à Verkäufereigenschaften trainieren Kurzvortrag der Person mit der besten Selbstbewertung Selbstkompetenz Individualarbeit nach mit frei gewähltem Medium (oh...

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Institut für Verkauf und Marketing, IVM (10)

Indirekter Vertrieb, ein 2-tägiges Seminar für Verkäufer im mehrstufigen Vertrieb Im mehrstufigen Vertrieb gibt es die sogenannte „Push- und Pull-Strategie“. Wir erweitern dies in eine smarte „Push-Pull-Pull-Kundenorientierung“ im mehrstufigen Vertri...

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Scalefree International GmbH

The Data Vault Boot Camp is an introductory and intermediate class that takes you through the why,what and how of Data Vault 2.0. It includes the coverage of business justifications, covering a hostof new topics, above and beyond just Data Vault mode...

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Scalefree International GmbH

We care about the health of our participants and trainers. Therefore this training is very exclusive with only alimited number of participants. There is an excellenthygiene conceptthroughout the hotel and the event room. Ourtrainers are fully vaccina...

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Scalefree International GmbH

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Scalefree International GmbH

This 1-day introductory class explains Data Vault 2.0 and all its pillars to a general audience. It helps business analysts and managers, involved in an agile data warehouse project based on Data Vault 2.0, to understand the principles and decisions...

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Institut für Verkauf und Marketing, IVM (10)

Specialised training for the automotive and mobility industry. Defining chances and risks of a fast changing industry, high volume vs. low contribution margin. Value Selling is one of the arguments to develop the market. A traditional industry needs...

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