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Institut für Verkauf und Marketing, IVM (10)

Increasing efficiency in getting new customers by on- and offline acquisition as well as develop existing customers. The job description of a sales manager position always starts with the task of acquiring and converting new customers. In this parti...

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Fast Lane Institute for Knowledge Transfer

Modul 1: Erstmalige Konfiguration, Modul 2: Hinzufügen von Firewalls, Modul 3: Schablonen, Modul 4: Gerätegruppen, Modul 5: Protokollerfassung und Weiterleitung, Modul 6: Verwendung von Panorama-Protokollen, Modul 7: Panorama-Verwaltungskonten, Modul...

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Specialised training for the automotive and mobility industry. Defining chances and risks of a fast changing industry, high volume vs. low contribution margin. Value Selling is one of the arguments to develop the market. A traditional industry needs...

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Interne und externe Kundenbeziehungen, Führung der Mitarbeiter, der Marketingprozesse mit dem Ziel einer nachhaltigen Performance im Marketing bezogen auf Rentabilität im Marketing. Führung & Coaching von Mitarbeitern Zertifizierter Marketingleiter,...

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Fundamentals ReviewONTAP SAN Fundamentals Review, SAN scalability and maximums, Learning Activity: Discover and inventory SAN environment (new), Knowledge check, Module SummaryResource ProvisioningPrescribed SAN Configurations, LUN Provisioning, Lear...

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Kennenlernen, Status Quo der Teilnehmer, Situation im Unternehmen Ziele, Zielsetzungen, Business Development, was Wachstum bedeutet? Differenzierung in Mikro- und Mikro BDM Market-Screening bedeutet für mich…. Absatzplanung, Umsatzplanung, Business...

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