Train-the-trainer 8 Veranstaltungen

Verwandte Suchbegriffe: wird geladen ...

PREFERRED

English & Intercultural Communication (2)

Seminar Contents (2 Days): Basic Concepts– Leadership qualities, tasks and skills of successful leaders, the concept of “Emotional Intelligence”, Leadership Styles– Classic distinctions, empirical findings, individual positioning, Leadership and Iden...

  • Seminar / Kurs
  • Grundlagen
  • Durchführung garantiert

PREFERRED

English & Intercultural Communication (2)

During the seminar participants learn to recognize conflicts, to become active, to address and clarify situations and to solve problems. In a small group, students can share their individual conflict situations and receive support in reflecting, anal...

  • Seminar / Kurs
  • Ohne Einstufung
  • Durchführung garantiert

PREFERRED

English & Intercultural Communication (2)

As long as there are people there will be disagreement and conflict, and not every dissent needs to be addressed and settled immediately.However, longer-lasting, underlying tensions can grow to real crises that deplete our power and energy. During th...

  • Webinar
  • Ohne Einstufung
  • Durchführung garantiert

PREFERRED

Creos Lernideen und Beratung GmbH (2)

Die Weitergabe von Wissen an Kunden oder interne Mitarbeiter durch Fachleute aus dem eigenen Unternehmen wird zu einer immer wichtigeren Aufgabe. Ob innerbetriebliche Ausbildung oder Kundenpräsentation: Der Erfolg hängt neben der fachlichen Qualifika...

  • Seminar / Kurs
  • Grundlagen

PREFERRED

Creos Lernideen und Beratung GmbH (2)

Sie sind ein angenehmer Ansprechpartner für Ihre (internen) Kunden? Ihr Auftreten ist sympathisch, Ihre Sprache verständlich und Ihr Verhalten service- und lösungsorientiert? Es gelingt Ihnen, mit Anwendern in guter Atmosphäre zu arbeiten, auch falls...

  • Seminar / Kurs
  • Grundlagen

PREFERRED

Creos Lernideen und Beratung GmbH (2)

Die Weitergabe von Wissen an Kunden oder interne Mitarbeiter durch Fachleute aus dem eigenen Unternehmen wird zu einer immer wichtigeren Aufgabe. Ob innerbetriebliche Ausbildung oder Kundenpräsentation: Der Erfolg hängt neben der fachlichen Qualifika...

  • Inhouse
  • Grundlagen

PREFERRED

Creos Lernideen und Beratung GmbH (2)

Die Sprache des "Gegenüber" sprechen, Angenehme und attraktive Wortwahl, Fachbegriffe ersetzen, Lösungsorientierte Kommunikation, Magic Words, Sympathiefaktor Körpersprache, Nonverbale Kommunikation (auch am Telefon), Harte Nüsse knacken: Den Draht...

  • Inhouse
  • Grundlagen

PREFERRED

Creos Lernideen und Beratung GmbH (2)

It is the aim of this seminar to offer the participants practically-oriented training which will help them to make and receive professional, international business telephone calls in English. English is the world's language but it is not the mother t...

  • Seminar / Kurs
  • Grundlagen