Customer Support Management 19 Veranstaltungen

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Project Management Professional - Vorbereitungskurs nach PMI

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Kundenzufriedenheit und Kundenloyalität wird erhöht, wenn wir Kunden mit unseren Lösungen und Services erfolgreicher machen. Der Aufgabenbereich eines/-r Customer Success Manager*in (CSM) ist sehr vielfältig und besteht aus der mehrwertorientierten B...

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PC-COLLEGE Training GmbH (165)

Kurssprache ist Deutsch, Schulungsunterlagen in Englisch in digitaler Form. Zielgruppe: NetApp employees or NetApp partners who are support engineers, Professional Services workers, or Customer Support Services workers. Zielsetzung: Administration o...

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Cegos Integrata GmbH (256)

ITIL® Introduction and History: ITIL® History, ITIL® Library, The ITIL® Service Value System (SVS), Four dimensions of service management, Success factors of ITIL®, Typical errors in the implementation of ITIL®   ITIL®...

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Cegos_Integrata GmbH (8)

Course Outline1. Introduction to the Information Governance Catalog• Describe information governance• Describe how the Information Governance Catalog supports information governance• Describe the IBM Information Server environment that Information Go...

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ETC - Enterprise Training Center GmbH (23)

ITIL 4 enables your organisation to use best practices around service management while implementing the latest concepts in IT and also answering crucial questions, like: How do we create value for the customer and for the IT? What is the role of I...

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PROKODA GmbH (28)

Course IntroductionIntroductions and course logistics, Course objectives, Artificial Intelligence and Machine LearningDescribe how device groups support AI and ML in vSphere 8, Describe how device virtualization extensions support AI and ML in vSpher...

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TÜV Rheinland Akademie GmbH (812)

Dieser Kurs ist eine Kombination aus „VMware Horizon: Skills for Virtual Desktop Management und VMware Horizon: Infrastructure Administration" und vermittelt Ihnen die praktischen Fähigkeiten zur Bereitstellung virtueller Desktops und Anwendungen übe...

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PROKODA GmbH (28)

1 Course IntroductionIntroductions and course logistics, Course objectives, 2 Virtual Machine OperationsRecognize the role of a VMware Tools Repository, Configure a VMware Tools Repository, Recognize the backup and restore solution for VMs, Identify...

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UnternehmensCampus e.K. (2)

09:00 Beginn Von einzelnen Kennzahlen zu einem integrierten zukunftsorientierten Kennzahlensystem– zum Aufbau des Kennzahlensystems Focus Externe Rahmenbedingungen– als Basis für den Aufbau eines nachhaltigen Zielsystems - Veränderungen und „Dynaxi...

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Forum für Führungskräfte (32)

2-Tage Intensiv-Seminar Effiziente Kennzahlensysteme etablieren und in Führung umsetzen Unternehmensführung mit Kennzahlen Kennzahlen müssen im Zusammenhang ganzheitlich und integriert betrachtet werden. Nur so können Unternehmensentwicklungen frühze...

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Fast Lane Institute for Knowledge Transfer

Case Escalations and EntitlementsCreate processes to streamline a support team’s workflow and case management., Customize fields, page layouts and record types for different kinds of support cases., Define picklist values for each new record type., C...

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Cegos Integrata GmbH (256)

Corporate strategy and product strategy – an interplay: Strategy development, Competitive scenario analysis, Success factor calculation The product manager as a partner of the management: The importance of product management for the management,...

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