MOC 40409 Deploying Voice Workloads for Skype for Business Online and Server 2015 - Seminar / Kurs von damago GmbH

Inhalte

Introduction to Voice Workloads - Voice Overview - Designing Voice Workloads - Skype for Business Ecosystem - SIP Basics and Routing Assess Network and Voice Deployment Options - Network Planning and Assessment - Skype for Business Features and Functionality - Plan your Cloud PBX Solution Split Domain Configuration - Split Domain Overview - Split Domain Requirements - Split Domain Deployments - User Provisions and Migration - Troubleshooting Split Domain Related Issues Cloud PBX with PSTN Calling and Conferencing - Cloud PBX with PSTN Calling Features - PSTN Conferencing and Meeting Features - Skype for Business Server 2015 Dial-in Conferencing Enterprise Voice (On-Premises) - Designing Enterprise Voice - Configuring Enterprise Voice - Voice Routing - Assigning Phone Numbers - Client Configuration - Unified Messaging PSTN Connectivity - Connecting to the PSTN - Connecting to the Existing PBX - M:N Interworking Routing - Call Routing Reliability - Call via Work - Shared Line Appearance - IP Phones - Room Systems - Mobile Cloud PBX with On-Premises PSTN Connectivity using an Existing Deployment - Call Flows and Manageability Cloud PBX with On-Premises PSTN Connectivity using Cloud Connector Edition - Introduction to Cloud Connector Edition - Planning PSTN Connectivity via Cloud Connector Edition - Deploying Cloud Connector Edition Enhanced Calling Features and Device Requirements - Call Park Service - Managing Calls to Unassigned Numbers - Delegation and Private Lines - Response Group Services - ocation Information Services and E9-1-1 Network Requirements - Media Stacks - Traffic Modeling - Quality of Service - Software-Defined Networking - Overview of Call Admission Control - mplementing Call Admission Control - Software-Defined Networking Monitoring and Maintaining Voice Quality - Call Quality Methodology - Call Quality Dashboard - Monitoring Tools - Usage Reports and Monitoring Voice Troubleshooting - Troubleshooting Call Quality - Troubleshooting Scenarios - Troubleshooting Skype for Business Online Voice - Troubleshooting IP Phones

Lernziele

In diesem Kurs erfahren die Teilnehmer, wie die verschiedenen zur Verfügung stehenden Möglichkeiten mit Skype for Business Online und Skype for Business Server 2015 erstellt, geplant und eingesetzt werden. Nach Abschluss dieses Seminars sind die Teilnehmer in der Lage Cloud PBX mit PSTN Calling, Cloud PBX mit On-Premises PSTN Connectivity, Cloud Connector Edition, und on-premises Enterprise Voice zu konfigurieren und zu verwalten. Dieser Kurs stellt den Teilnehmern ebenfalls Vorgehensweisen, Guidelines, Best Practice Beispiele und weitere Grundlagen, die helfen Skype for Business Online und Skype for Business Server 2015 voice solutions zu implementieren, optimieren und Troubleshooting durchzuführen. Dieser Kurs bereitet die Teilnehmer optimal auf die Prüfung 70-333: „Deploying Enterprise Voice with Skype for Business 2015“ vor.

Zielgruppen

Dieser Kurs richtet sich an IT-Consultants, Telekommunikationsspezialisten und Supportmitarbeiter, die für Unified-Communications (-UC)-Lösungen verantwortlich sind.

Termine und Orte

Datum Preis

SG-Seminar-Nr.: 5409914

Anbieter-Seminar-Nr.: 1312

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