I 11 Veranstaltungen

Verwandte Suchbegriffe: wird geladen ...

PREFERRED

Modul Training (27)

DESCRIPTIONRegardless of whether you sell products or services ? learn how to fascinate your customer. This coaching workshop is highly praxis oriented andwill focus on service, attitude and sustainability. You will find out possibilities to produce...

  • Seminar / Kurs
  • Grundlagen

PREFERRED

Modul Training (27)

DESCRIPTIONRegardless of whether you sell products or services ? learn how to fascinate your customer. This coaching workshop is highly praxis oriented andwill focus on service, attitude and sustainability. You will find out possibilities to produce...

  • Webinar
  • Grundlagen

PREFERRED

Modul Training (27)

Das Seminar unterstützt die Teilnehmer dabei, eigene Stärken und Schwachstellen zu erkennen, das Verhalten anderer Menschen leichter wahrzunehmen und zu verstehen. Es liefert einfach verständliche und dennoch wirkungsvolle Instrumente für den Umgang...

  • Webinar
  • Grundlagen

PREFERRED

Modul Training (27)

Das Seminar unterstützt die Teilnehmer dabei, eigene Stärken und Schwachstellen zu erkennen, das Verhalten anderer Menschen leichter wahrzunehmen und zu verstehen. Es liefert einfach verständliche und dennoch wirkungsvolle Instrumente für den Umgang...

  • Seminar / Kurs
  • Grundlagen

PREFERRED

Modul Training (27)

Communicating is more than just speaking or hearing and happens even without any words or sounds. It is about saying and listening, observing and perceiving.In this course you will learn about communication models and how to apply them to your commun...

  • Webinar
  • Grundlagen

PREFERRED

Modul Training (27)

Communicating is more than just speaking or hearing and happens even without any words or sounds. It is about saying and listening, observing and perceiving.In this course you will learn about communication models and how to apply them to your commun...

  • Seminar / Kurs
  • Grundlagen

PREFERRED

Modul Training (27)

Regardless of whether you sell products or services - learn how to fascinate your customer. This coaching workshop is highly praxis oriented andwill focus on service, attitude and sustainability. You will find out possibilities to produce a general p...

  • Inhouse
  • Grundlagen

PREFERRED

Modul Training (27)

Verkaufen ist ein zwischenmenschlicher Prozess, der auf Produkt-Know-how, persönlicher Einstellung und auf einer effektiven Kommunikation beruht. Verkaufen ist heute mehr denn je an die Person des Verkäufers geknüpft. Wenn die Persönlichkeit und der...

  • Inhouse
  • Grundlagen

PREFERRED

Modul Training (27)

Das Seminar unterstützt die Teilnehmer dabei, eigene Stärken und Schwachstellen zu erkennen, das Verhalten anderer Menschen leichter wahrzunehmen und zu verstehen. Es liefert einfach verständliche und dennoch wirkungsvolle Instrumente für den Umgang...

  • Inhouse
  • Grundlagen

PREFERRED

Modul Training (27)

In vielen Unternehmen hat die Aggressivität von Kunden gegenüber Mitarbeitern im telefonischen Kundenkontakt zugenommen: Sie werden beschimpft, beleidigt und bedroht. Speziell Mitarbeiter in den Servicebereichen sind sehr stark den Kundenkonflikten a...

  • Inhouse
  • Grundlagen

PREFERRED

Modul Training (27)

Communicating is more than just speaking or hearing and happens even without any words or sounds. It is about saying and listening, observing and perceiving.In this course you will learn about communication models and how to apply them to your commun...

  • Inhouse
  • Grundlagen
  • Durchführung garantiert