Customer Support Management 28 Veranstaltungen

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EINKAUF Basis - KOMPAKT

Sponsored Best Akademie (41)

Mit dem Basisseminar Führung und Management lernen Sie grundlegende Führungsaufgaben und wirkungsvolle Instrumente für deren Umsetzung kennen. Sie lernen, Führungsaufgaben selbstständig zu übernehmen und einen eigenen Führungsstil zu entwickeln.

PROAKTIV Management GmbH - zertifizierte Trainings nach Maß

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Praxisnahe Personalentwicklung seit über 25 Jahren. Maßgeschneiderte Trainings in den Bereichen Führung, Vertrieb und Kommunikation – als offene Trainings, digitale und Inhouse Schulungen. Jetzt neu: Blended Learning Programme mit Personal Coaching.

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ExperTeach Gesellschaft für Netzwerkkompetenz mbH (152)

Kundenzufriedenheit und Kundenloyalität wird erhöht, wenn wir Kunden mit unseren Lösungen und Services erfolgreicher machen. Der Aufgabenbereich eines/-r Customer Success Manager*in (CSM) ist sehr vielfältig und besteht aus der mehrwertorientierten B...

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Auch als Online Training verfügbar! Kundenzufriedenheit und Kundenloyalität wird erhöht, wenn wir Kunden mit unseren Lösungen und Services erfolgreicher machen. Der Aufgabenbereich eines/-r Customer Success Manager*in (CSM) ist sehr vielfältig und be...

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Novatec Consulting GmbH (2)

Digitalization challenges in changing times, Business agility in an organization, Designing customer-oriented solutions with Agile Product Delivery and Product Development Flow, Lean-Agile Mindset in a SAFe® environment, Lean thinking, agile teams,...

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Novatec Consulting GmbH (2)

Exploring product owner and product manager roles, Customer-centric design and communicating product vision, Creating Epics, Features and deriving User Stories using Lean Thinking and agile methods, Optimizing product backlog with prioritization met...

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SYMPLASSON IT GmbH (38)

Kurssprache ist Deutsch, Schulungsunterlagen in Englisch in digitaler Form. Zielgruppe: NetApp employees or NetApp partners who are support engineers, Professional Services workers, or Customer Support Services workers. Zielsetzung: Administration of...

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PC-COLLEGE Training GmbH (165)

Kurssprache ist Deutsch, Schulungsunterlagen in Englisch in digitaler Form. Zielgruppe: NetApp employees or NetApp partners who are support engineers, Professional Services workers, or Customer Support Services workers. Zielsetzung: Administration o...

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PC-COLLEGE Training GmbH (165)

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Cegos Integrata GmbH (255)

ITIL® Introduction and History: ITIL® History, ITIL® Library, The ITIL® Service Value System (SVS), Four dimensions of service management, Success factors of ITIL®, Typical errors in the implementation of ITIL®   ITIL®...

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Cegos Integrata GmbH (255)

ITIL® Introduction and History: ITIL® History, ITIL® Library, The ITIL® Service Value System (SVS), Four dimensions of service management, Success factors of ITIL®, Typical errors in the implementation of ITIL®   ITIL®...

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Cegos_Integrata GmbH (8)

Course Outline1. Introduction to the Information Governance Catalog• Describe information governance• Describe how the Information Governance Catalog supports information governance• Describe the IBM Information Server environment that Information Go...

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ETC - Enterprise Training Center GmbH (23)

ITIL 4 enables your organisation to use best practices around service management while implementing the latest concepts in IT and also answering crucial questions, like: How do we create value for the customer and for the IT? What is the role of I...

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ETC - Enterprise Training Center GmbH (23)

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PROKODA GmbH (28)

Course IntroductionIntroductions and course logistics, Course objectives, Artificial Intelligence and Machine LearningDescribe how device groups support AI and ML in vSphere 8, Describe how device virtualization extensions support AI and ML in vSpher...

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SYMPLASSON IT GmbH (38)

Kurssprache ist Deutsch, die Unterlagen sind in englischer Sprache (teilweise in digitaler Form). OnCommand Insight: Intelligent Operation is a 2 day course that allows you to become familiar with some of the most important features of OnCommand Insi...

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TÜV Rheinland Akademie GmbH (801)

Dieser Kurs ist eine Kombination aus „VMware Horizon: Skills for Virtual Desktop Management und VMware Horizon: Infrastructure Administration" und vermittelt Ihnen die praktischen Fähigkeiten zur Bereitstellung virtueller Desktops und Anwendungen übe...

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PROKODA GmbH (28)

1 Course IntroductionIntroductions and course logistics, Course objectives, 2 Virtual Machine OperationsRecognize the role of a VMware Tools Repository, Configure a VMware Tools Repository, Recognize the backup and restore solution for VMs, Identify...

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PROKODA GmbH (28)

1 Course IntroductionIntroductions and course logistics, Course objectives, 2 Virtual Machine OperationsRecognize the role of a VMware Tools Repository, Configure a VMware Tools Repository, Recognize the backup and restore solution for VMs, Identify...

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UnternehmensCampus e.K. (2)

09:00 Beginn Von einzelnen Kennzahlen zu einem integrierten zukunftsorientierten Kennzahlensystem– zum Aufbau des Kennzahlensystems Focus Externe Rahmenbedingungen– als Basis für den Aufbau eines nachhaltigen Zielsystems - Veränderungen und „Dynaxi...

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